کارهایی که برای افزایش ارزش ملک باید انجام بدهید !

به گزارش وبلاگ نفس، حتما برای شما هم پیش آمده که به هنگام خرید و یا اجاره ملک در یک منطقه، با قیمت های گوناگونی روبرو شده باشید. در این شرایط عواملی از قبیل متراژ و سن ملک می تواند در اختلاف قیمت تاثیر گذار باشند، اما عواملی دیگر نیز می تواند ارزش ملک را تحت تاثیر قرار بدهد.

کارهایی که برای افزایش ارزش ملک باید انجام بدهید !

بازدیدکنندگان از ملک همیشه به اجزایی از قبیل درب، کمد، کابینت، شرایط دیوار و کف توجه ویژه می کنند. به همین علت این اقلام می تواند مستقیما بر ارزش ملک تاثیر گذار باشند. به عنوان مثال خانه ای که درب و کابینت های چوبی دارد لوکس تراز خانه ای با درب های PVC و کابینت فلزی است. بنابراین با یک بازسازی پیروز می توانید به بالا بردن ارزش ملک خود یاری شایانی نمایید.

کابینت آشپزخانه از جمله مهم ترین مواردی است که توجه افراد را در یک نگاه جلب میکند. به هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه لازم است تا کیفیت، زیبایی و کارآمد بودن کابینت را در نظر داشته باشید.

کابینت چوبی یکی از شیک ترین مدل های کابینت آشپزخانه است که تنوع بالایی در طراحی و رنگ بندی دارد. این کابینت ها عموما از جنس ام دی اف بوده که سطح آن با روکش چوب پوشانیده می گردد، البته امروزه کابینت های گلاس در انواع براق و مات و کابینت های رنگ شده نیز محبوبیت زیادی پیدا نموده اند.

شرکت روماک تولیدکننده کابینت آشپزخانه می باشد که از طرف مجله ساختمانی BUILD عنوان بهترین تولیدکننده کابینت در ایران را در سال 2020 کسب نمود.

کارشناسان شرکت روماک متناسب با سبک طراحی داخلی پروژه؛ برای انتخاب طرح، متریال و رنگ کابینت مشاوره رایگان به شما می دهند. برای ساختمان های مدرن کابینت بدون دستگیره که بنام کابینت تاچ شناخته شده، گزینه مناسبی می باشد. درب کابینت مدرن مسطح و فاقد دستگیره بوده و سطح آن با انواع روکش چوب و یا های گلاس پوشانیده می گردد. البته می توان از رنگ پلی اورتان مات نیز برای پوشش سطح درب بهره گرفت.

درب ورودی منزل اولین مکانی است که به هنگام ورود به خانه دیده می گردد. درب چوبی با بکارگیری چوب طبیعی زیبایی خیره کننده ای دارد و به عنوان درب لوکس شناخته شده است. انواع درب های چوبی به صورت ساده و یا قاب دار متناسب با سبک معماری ساختمان در سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی می گردند. طی مطالعات صورت گرفته؛ بطور میانگین 57 درصد مردم علاقمند به سبک مدرن، 36 درصد علاقمند به سبک نئوکلاسیک و 11 درصد علاقمند به سبک کلاسیک هستند.

یکی از شیک ترین مدل های درب چوبی برای سبک مدرن؛ درب های فلت هستند که همباد با دیوار اجرا می شوند. این درب ها ظاهری مشابه درب فریم لس دارند و از لحاظ بصری به ایجاد نظم و هماهنگی در فضا یاری می کند.

برای فضاهای کلاسیک نیز درب های قابدار و یا زهوار برجسته دار انتخاب شیک و مناسبی هستند؛ این درب ها جزئیاتی از قبیل تاج داشته و مزین به دستگیره شکیل کلاسیک هستند.

برای زیباسازی هر چه بیشتر بهتر است طرح کمد دیواری مشابه با طرح درب های داخلی منزل باشد. به عنوان مثال اگر درب اتاق خواب یک درب تک قاب فندقی رنگ است، درب کمد دیواری نیز باید دارای طرح و رنگ مشابه باشد.

شرکت روماک انواع درب و کمد دیواری را بصورت سِت سفارشی سازی می کند. در صورتی که علاقمند هستید نمونه پروژه های اجرا شده ROMAK را مشاهده نمایید؛ به وبسایت www.romakcompany.com مراجعه نمایید. بعلاوه در صورتی که علاقمند هستید تا بدانید کدام سبک طراحی داخلی با روحیات شما سازگار است؛ عبارت تست سبک شناسی روماک را در گوگل سرچ کنید.

منبع: اتاق

به "کارهایی که برای افزایش ارزش ملک باید انجام بدهید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که برای افزایش ارزش ملک باید انجام بدهید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید