بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

برترین رنگ برای واحد اداری (از این 5 رنگ بهره ببرید)

آیا میدانید برترین رنگ برای واحد اداری چیست ؟ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ رنگ ها آثار روانشناسی دارند ؟ اصلا کدام رنگ برترین گزینه است و چگونه باید از میان آنها انتخاب مناسب تری داشته باشیم؟ ما در این جا به شما قرار است مسیری از انتخاب برترین رنگ برای...

16 بهمن 1402

فاز نخست بازسازی عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید و فاز دوم در دست اقدام است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر گشته، فاز نخست بازسازی عمارت میرزا خلیل به اتمام رسید و فاز دوم در دست اقدام است.

5 شهریور 1402

کوشک سلامه یکی از جاهای دیدنی استان خراسان رضوی است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، کوشک سلامه یکی از جاهای دیدنی استان خراسان رضوی است.

29 اسفند 1401

بازسازی اداری، از طراحی داخلی تا اجرای دکوراسیون!

بازسازی اداری یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهای شرکت بازسازی است زیرا امروزه مدیران به فضا و محل کار خود و کارمندان بیشتر اهمیت می دهند.

11 اسفند 1401

آنالیز مشخصات گوشی a73

گوشی a73 در 17 مارس سال 2022 معرفی و در 22 آپریل همان سال عرضه شود. این میان رده قدرتمند دارای توان و سرعت پردازش بالایی می باش و توانسته تا به امروز فروش بالایی را از خود به جای بگذارد. A73 از جمله گوشی های قدرتمند ولی تقریبا مقرون به صرفه قیمت سامسونگ به شمار...

27 بهمن 1401

معروف ترین هتل های پرتغال و لذت اقامتی آسوده

از قصر های مربوط به قرن 17 در لیسبون که به هتل های کوچک تبدیل شدند گرفته تا ویلاهای سفیدرنگ آزور، هتل هایی وجود دارند که تجربه ای فراموش نشدنی از معروف ترین هتل های پرتغال برای شما فراهم می نمایند. غربی ترین کشور قاره اروپا هیچگاه از این چنین شهرتی در گردشگری...

17 دی 1401

علت انتخاب رنگ سال 2019 پنتون ، رنگ مرجانی برای این که به شادی احتیاج داریم

رنگ انتخابی شرکت پنتون برای سال 2019 مرجانی زنده یعنی رنگی شبیه گلبهی با تناژ طلایی خودمان است. علت این انتخاب از سوی کارشناسان شرکت پنتون اتفاقا بسیار امیدوار کننده است. به گفته آن ها، رنگ سال یعنی مرجانی زنده نمادی از شادی و خوش بینی و واسطه ای برای برقراری...

27 تیر 1401

شیاطین شلاق به دست مردم را می زنند

گروهی از مردم در شهر تکسیستپک در ال سالوادور در هفته عید پاک لباس شیاطین به تن کردند و با شلاق شان عابران را تهدید کردند.

11 خرداد 1401

آموزش چگونه به ارتقاء مهارت ها کمک می کند؟

آموزش فرآیندی است که طی آن فرد مهارتهای مورد نیاز برای انجام دادن یک عمل یا وظیفه شغلی را کسب می کند یا این مهارت در او بیشتر می شود.

11 اسفند 1400

کارهایی که برای افزایش ارزش ملک باید انجام بدهید !

حتما برای شما هم پیش آمده که به هنگام خرید و یا اجاره ملک در یک منطقه، با قیمت های گوناگونی روبرو شده باشید. در این شرایط عواملی از قبیل متراژ و سن ملک می تواند در اختلاف قیمت تاثیر گذار باشند، اما عواملی دیگر نیز می تواند ارزش ملک را تحت تاثیر قرار بدهد.

29 دی 1400

پل موقت فرهادآباد قروه ساخته شد

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قروه، از اتمام ساخت پل موقت تردد در کنار پل تاریخی فرهادآباد این شهرستان خبر داد.

17 دی 1400

تشکیل پرونده ثبت جهانی مجموعه بازار تاریخی اراک

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تشکیل پرونده ثبت جهانی مجموعه بازار تاریخی اراک صورت می گیرد.

10 مرداد 1400

افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان

در ارتباط ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رییس جمهور و با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران به بهره برداری رسید.

28 تیر 1400

سهم ایران از اقتصاد سوریه؛تقریبا هیچ!، در سوریه فعالیت معدنی نداریم

به گزارش خبرنگاران مهدی عباسی، مسئول دفتر مالی ایران در حلب سوریه اسفند ماه سال گذشته در هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی گفته بود که سهم ایران از تجارت خارجی سوریه کمتر از 3 درصد است.

9 خرداد 1400

خبرنگاران علت بخشی از مسائل اقتصادی ماه های اخیر تقابل مجلس با دولت بود

تهران- خبرنگاران- عضو فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه بیشترین آسیب را از تقابل مجلس با دولت مردم می بینند، گفت: بخشی از مسائل اقتصادی ماه های اخیر ناشی از تقابل مجلس با دولت بود که به جای تمرکز بر حل مسائل مردم دعواهای سیاسی در پیش گرفته شد.

20 اسفند 1399

رونمایی از کتاب فریاد بشر، اثری از هنرمند ایرانی

تهران (پانا) - در هفتاد و دومین سال تصویب سند حقوق بشر، میزگردی با موضوع آگاهی و چگونگی گذر از خشونت و جنگ با حضور شهرداران، معماران، کنش گران اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد سازمان ملل متحد در تورنتو به صورت انلاین برگزار گردید.

19 دی 1399

کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل؛ دیدنی حیرت آور در قلب کویر

اگر اهل طبیعت و سفر باشید قطعا نام کویر مرنجاب که یکی از کویرهای بکر و زیبای ایران بوده را شنیده اید. از دیرباز، علاوه بر جنگل و دریا، کویرها نیز یکی از مقاصد مهم گردشگران بوده اند. در این کویر دیدنی، کاروانسرایی تحت عنوان کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل...

26 آبان 1399

ثبت نام 82 هزار کلاس اولی در مدارس استان اصفهان

خبرنگاران/اصفهان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه از 88 هزار کلاس اولی در استان در حال حاضر بیش از 82 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام نموده اند، گفت: 10 هزار و 700 کودک در مقطع پیش دبستانی ثبت نام نموده اند.

27 مهر 1399

آشنایی ایستگاه قطار روسیو در لیسبون

شهر سینترا در 25 کیلومتری غرب لیسبون قرار داشته و قطار بهترین راه انتقال از این شهر به شمار می رود. این سفر 30 دقیقه به طول انجامیده و مرکز تاریخی سینترا ایستگاه پایانی خواهد بود. این شهر جزو مقاصد یک روزه گردشی مسافرانی است که به لیسبون سفر می نمایند.

1 تیر 1399

فهرست بهای پایه برخی رشته ها در سال 1399

رییس سازمان برنامه و بودجه، نوبخت فهرست بهای پایه برخی رشته ها در سال 1399 را ابلاغ کرد.

18 اردیبهشت 1399
تعداد: (23)