کبک یک طوفان نادر را این هفته انتظار می کشد

به گزارش وبلاگ نفس، سرانجام روزهای تابستان در استان کبک شروع شده و هنوز چند هفته تا پاییز مانده است، اما MétéoMédia گزارش داد، این هفته از 15 تا 21 آگوست طوفان ساحلی ممکن است شرق کبک را تحت تاثیر قرار دهد.

کبک یک طوفان نادر را این هفته انتظار می کشد

به گزارش وبلاگ نفس به نقل از narcity، یک سیستم کم فشار که در امتداد ساحل شرقی ایالات متحده به سمت شمال در حرکت است و معمولاً تندبادهای شدید و بعلاوه باران های سیل آسا را به همراه دارد. این نوع طوفان عموماً در ماه اکتبر می آید و وقوع آن در ماه آگوست خیلی نادر و قابل مقایسه با طوفان های شدید زمستانی است.

پیش بینی می گردد این طوفان از چهارشنبه 17 آگوست سفر خود را آغاز کند و بارش قابل توجهی را در New England داشته باشد. بعد از آن در روز پنجشنبه 18 آگوست به راستا خود به سمت کبک ادامه خواهد داد. بنابراین باران های سیل آسا برای Gaspésie، در Îles-de-la-Madeleine و در سواحل Côte-Nord پیش بینی می گردد. انتظار می رود در شرق استان تا 30 میلی متر باران داشته باشیم.

البته فرایند این سامانه آب و هوایی هنوز کاملا معین نیست، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر پیش بینی های بیشتر آب وهوایی باشیم.

طبق اعلام MétéoMédia در حال حاضر یک سامانه پرفشار بر روی کبک قرار گرفته است که به طور موثر نقشه های هواشناسی را غیرقابل آنالیز می نماید. در چند روز آینده، ممکن است با غالب شدن این سامانه، طوفان امکان فعالیت چندانی پیدا نکند و به سمت اقیانوس اطلس برگردد و در نتیجه شرق استان در امان بماند.

منبع: خبرکانادا

به "کبک یک طوفان نادر را این هفته انتظار می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک یک طوفان نادر را این هفته انتظار می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید