کسب دومین برنز کاراته در مسابقات جهانی توسط بهمنیار

به گزارش وبلاگ نفس، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، کاراته کای وزن 50- کیلوگرم تیم بانوان ایران به مدال برنز رسید.

کسب دومین برنز کاراته در مسابقات جهانی توسط بهمنیار

به گزارش وبلاگ نفس، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم بانوان ایران در دیدار رده بندی مقابل تاتیانا ریبالچنکو از روسیه با حساب 5 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید تا دومین برنز ایران در این رقابت هاکسب گردد.

بهمنیار پیش از این ابتدا نماینده لتونی کریستین ویچا را 8 بر صفر از پیش رو برداشت، در دومین دیدار ران ران لی از چین را پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی شکست داد و در سومین بازی هم آیچا سیاح از مراکش را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.

کاراته کای 50- کیلوگرم ایران در چهارمین مبارزه خود مقابل سراپ اوزچلیک از ترکیه نهاده شد اما با حساب 3 بر 2 مغلوب شد و راهی جدول شانس مجدد شد. او در مرحله 2 بر صفر جلنا ملیوچویچ از صربستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

پیش از این بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم به مدال طلا، سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به مدال نقره و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به مدال برنز رسیده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کسب دومین برنز کاراته در مسابقات جهانی توسط بهمنیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب دومین برنز کاراته در مسابقات جهانی توسط بهمنیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید