کلوپ: مخالف برگزاری جام جهانی باشگاه در میان فصل هستم

به گزارش وبلاگ نفس، سرمربی لیورپول دوست ندارد جام جهانی باشگاه ها در میان فصل برگزار شود.

کلوپ: مخالف برگزاری جام جهانی باشگاه در میان فصل هستم

به گزارش وبلاگ نفس و به نقل از آس، لیورپول چهارشنبه شب در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها به مصاف مونتری می رود. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنانی که تیم را همراهی می کنند اغلب بهبود یافتند. برای بازی فردا برخی از آنها مانند واینالدوم آماده نیستند. باید همه آماده شوند تا شرایط را برای ترکیب اصلی بررسی کرد.

لیورپول امشب (سه شنبه) با تیم دوم خود در جام اتحادیه به مصاف استون ویلا می رود. سرمربی آلمانی در رابطه با این دیدار اظهار کرد: این بازی را از تلویزیون تماشا خواهیم کرد. بهترین شرایط برای ما نیست اما تنها چاره ما استفاده از تیم دوم بود. فرصتی است تا به بازیکنان جوان میدان بدهیم. در دیگر شرایط با تیم اول خود بازی می کنیم. تیم دوم ماست اما بازیکنان باهوشی دارد و با تمام وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی لیورپول درباره جام جهانی باشگاه ها گفت: تنها برای این که در اینجا حضور داشته باشیم به قطر سفر نکردیم. برای هیچ، بیش از 3000 کیلومتر طی نکردیم. یک چالش برای ما خواهد بود. برای نخستین بار در این رقابت ها حاضر می شویم. پیش از این در رقابت های مختلفی قهرمان شده بودیم. اکنون جام جهانی باشگاه ها هدفمان است. ما این جا به عنوان کننده قاره اروپا حضور داریم.

او اضافه کرد: من هرگز در قطر بازی نکردم اما امکانات در اینجا کامل است. شنبه باران بارید و زمین مرطوب است اما نمی دانیم شرایط در بازی چگونه خواهد بود.

کلوپ ادامه داد: اگر از من بپرسید برگزاری جام جهانی باشگاه ها در میان فصل خوب است پاسخ منفی خواهم داد. شاید فیفا دوست نداشته باشد چنین حرفی بزنم. نمی دانم شرایط را عوض می کنند یا نه. باید به دنبال تاریخ دیگری باشند. این برنامه ریزی برای فیفاست. با این حال باید در این رابطه صحبت کنند. از بودن در این جا خشنودم چون هواداران زیادی از لیورپول در اینجا حضور دارند و ما را دنبال می کنند.

سرمربی آلمانی در رابطه با فلامنگو (قهرمان کوپا لیبرتادورس) گفت: همه تیم ها در این جا حضور دارند تا رقابت کنند. اگر امتیازی برای کننده اروپا وجود داشته باشد خیلی کم است. به حریف فرضی در فینال فکر نمی کنیم. تمرکزمان روی نیمه نهایی است.

سرمربی لیورپول درباره قطر اظهار کرد: من در مورد فوتبال نظر می دهم. فرهنگ باعث نمی شود مردم تیم خود را دنبال نکنند. نمی خواهم درباره سیاست صحبت کنم. این موضوع مرا نگران نمی کند. من فرد مناسبی برای پاسخ به مسائل سیاسی نیستم. بازیکنان در اینجا حضور دارند تا رقابت کنند. مسئولان برگزاری دیگران هستند. نظر من این است که در همه کشورها برابری و عدالت باشد. بعید می دانم هواداران از سفر به قطر ترس داشته باشند. همه چیز مطابق انتظارمان پیش رفت.

کلوپ در پایان به حریف فردا شب اشاره کرد و گفت: مکزیک کشور فوق العاده ای است و توصیه می کنم در تعطیلات به این کشور سفر کنید. مونتری تیم خوبی است. فوتبال را می فهمد. آنها از مسائل عبور کردند و با سرمربی جدید خود شکست نخوردند. همه بازیکنان مکزیکی را می شناسند به عنوان مثال اوگو سانچس.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کلوپ: مخالف برگزاری جام جهانی باشگاه در میان فصل هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مخالف برگزاری جام جهانی باشگاه در میان فصل هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید