گزارش ویژه سایت پارالمپیک درباره حضور دو کره در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، حضور زیر یک پرچم در رژه

به گزارش وبلاگ نفس، کمیته آسیایی پارالمپیک اعلام نمود که کره جنوبی و کره شمالی برای نخستین بار در تاریخ رویدادهای پارالمپیک، با هم در مراسم رژه پاراآسیایی اندونزی حضور خواهند داشت.

گزارش ویژه سایت پارالمپیک درباره حضور دو کره در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، حضور زیر یک پرچم در رژه

به گزارش وبلاگ نفس، حدود 100 ورزشکار از کره جنوبی و 20 ورزشکار از کره شمالی در مراسم رژه حضور خواهند داشت. آنها به عنوان سرود ملی از قطعه آریرانگ که موسیقی محلی متعلق به سال 1920 است، استفاده خواهند کرد. ورزشکاران دو کشور نیز از لباس هایی با طراحی مشابه استفاده خواهند کرد که البته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و پالمبانگ نیز چنین بود.

سه تیم نیز به صورت مشترک از این دو کشور در مسابقات حضور خواهند داشت؛ یک تیم در شنا و دو تیم در تنیس روی میز. در سایر رقابت ها، دو کشور به صورت جداگانه مصاف خواهند کرد.

مجید راشدف رئیس کمیته آسیایی پارالمپیک در این باره می گوید: ما فوق العاده خوشحال و مفتخریم که بازی های پاراآسیایی یاری می نماید تا پیغام صلح و دوستی جنبش پارالمپیک به جهانیان برسد.

وی می افزاید: پس از دو رویداد بازی های زمستانی پیونگ چانگ و بازی های آسیایی جاکارتا، این نخستین رویداد در پاراآسیایی است که دو کشور با هم در مراسم رژه شرکت می نمایند. وی در ادامه از حمایت های کمیته بین المللی پارالمپیک، فدراسیون های بین المللی و کمیته برگزاری بازی های اندونزی بابت حمایت هایشان در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک می گوید: ما بسیار خوشحالیم که کره شمالی و جنوبی با هم در مراسم های بازی های پاراآسیایی حضور دارند و از لباس های رسمی یک شکل بهره می برند.

وی اضافه کرد: چنین رویدادهایی بار دیگر توانمندی ورزش را برای اتحاد ملت ها و رساندن پیغام صلح و دوستی از این طریق نشان داد. ما امیدواریم ورزشکارانی که در جاکارتا حضور دارند، موفق باشند و به خواسته های خود برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش ویژه سایت پارالمپیک درباره حضور دو کره در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، حضور زیر یک پرچم در رژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ویژه سایت پارالمپیک درباره حضور دو کره در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، حضور زیر یک پرچم در رژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید