یک سال از برق گرفتگی کودک 6 ساله گذشت

به گزارش وبلاگ نفس، پدر عماد صفی کمک کودک شش ساله ای که یکسال پیش بر اثر برق گرفتگی در استادیوم آزادی جان باخت، از مسئولان استادیوم آزادی گلایه کرد.

یک سال از برق گرفتگی کودک 6 ساله گذشت

به گزارش وبلاگ نفس ،فارس نوشت: روز 25 شهریور سال گذشته بود که بعد از ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عماد صفی کمک طرفدار شش ساله فوتبال بر اثر برق گرفتگی با داربست های استادیوم آزادی جان خود را از دست داد. نظر کارشناس این بود که مشکل از برق بوده و در واقع بخشی از تقصیرها به گردن پیمانکار برق بوده است. در رأی اولیه، پیمانکار برق 50 درصد مقصر معرفی گردید. همچنین استادیوم آزادی هم 50 درصد مقصر این پرونده شناخته شد. این درحالی است که در یک سال گذشته پیمانکار برق و استادیوم آزادی به رأی صادره اعتراض می نمایند و دیه ای که از سوی دادگاه برای پرداخت به خانواده مرحوم عماد باید می دادند پرداخت نمی شود.

پدر مرحوم عماد صفی کمک در این رابطه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: چهارشنبه 25 شهریور ماه، سالگرد پسرم است ولی هنوز هیچ دیه ای به من پرداخت نشده است. بعد از 10 ماه دادگاه ما را خواست. پیمانکار اداره برق اعتراض کرد و اذیت می نماید. یک سال است با این اعتراض ها مرا می برند و می آورند تا برای دریافت حق ام خسته شوم. پیمانکار اداره برق و استادیوم آزادی دو وکیل دارند که پیگیر پرونده هستند، وکیل استادیوم آزادی به من می گوید برو هر کاری از دستت برمی آید انجام بده، زور آنها زیاد است.

وی اضافه نمود: دیه پسرم 400 میلیون تومان است که در هر جلسه دادگاه این وکلا اعتراض می زنند. بچه من که با پول بازنمی شود ولی رضایت نمی دهم و نمی گذرم خون بچه ام پایمال شود. دسته گل مرا گرفته اند و پی در پی اعتراض می زنند تا این پول را به من ندهند.

صفی کمک تاکید نمود: مستاجر هستم و پول آنچنانی هم ندارم که 40 میلیون پول وکیل بدهم. برای برگزاری مراسم و کارهای دیگر کفن و دفن، 200 میلیون به مردم بدهکارم.

منبع: جام جم آنلاین

به "یک سال از برق گرفتگی کودک 6 ساله گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سال از برق گرفتگی کودک 6 ساله گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید