آتش سوزی در شرکت لنت کاشان مهار شد

به گزارش وبلاگ نفس، خبرنگاران/اصفهان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی گسترده در شرکت لنت واقع در شهرک صنعتی راوند، با حضور به موقع نیروهای عملیاتی آتش نشانی مهار شد.

آتش سوزی در شرکت لنت کاشان مهار شد

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با وبلاگ نفس، اظهار کرد: آتش سوزی شرکت لنت ساعت 15 امروز (چهارشنبه-15بهمن) به سامانه 125 این سازمان گزارش شد که با توجه به حجم حادثه، آتش نشانان از چهار ایستگاه شماره 1,2,3 و 4 آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات 27 مامور آتش نشان همراه با شش دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش نشانی و دو خودروی تانکر آبرسان و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و ماموران آتش نشانی شهرک صنعتی راوند نیز فراخوانده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی کاشان توضیح داد: آتش سوزی از دو سوله مسقف شرکت که محل انبار مواد اولیه شرکت بود شروع شد که آتش نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی محل، آتش را خاموش نموده و قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر یا سرایت به سوله ها و شرکت های مجاور آن را مهار و خاموش کردند.

پیراسته گفت: این حادثه تابه حال هفت مصدوم داشته که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند ولی کماکان عملیات تا ایمن سازی کامل محل در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: علت وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال آنالیز است و از همه متصدیان واحدهای صنعتی درخواست داریم با رعایت استانداردها و ضوابط ایمنی از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری نمایند و هرگونه حادثه را در اولین فرصت به شماره 125 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آتش سوزی در شرکت لنت کاشان مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در شرکت لنت کاشان مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید