آذری: با چند برد نباید فکر کنیم فولاد قهرمان می شود، هنوز با روز های طلایی فاصله داریم

به گزارش وبلاگ نفس، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با کسب چند امتیاز نباید فکر کنیم که فولاد قهرمان می شود و هنوز بازی های سختی پیش روی مان است.

آذری: با چند برد نباید فکر کنیم فولاد قهرمان می شود، هنوز با روز های طلایی فاصله داریم

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نفس درباره پیروزی 3 بر 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ماشین سازی در تبریز گفت: 2 پیروزی خارج خانه در 2 هفته گذشته برای ما 6 امتیاز ارزشمند آورده داشته است. این امتیازات کمک زیادی به ما کرده تا به این شرایط خوب دست پیدا کنیم. با این حال هنوز با روز های طلایی فاصله داریم.

وی درباره اینکه فولاد به جایگاه چهارم جدول رسیده و به نوعی رنگ و بوی مدعی شدن به خود گرفته است, شرح داد: با کسب چند امتیاز نباید فکر کنیم که فولاد قهرمان می شود, هنوز بازی های سختی در پیش است. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که قول بدهیم تا آخرین نفس برای موفقیت مبارزه می کنیم. همه باید حد تیم فولاد را بدانیم و امید داشته باشیم تا روز به روز بهتر شویم, چرا که این رسالت اصلی ما در باشگاه فولاد است.

آذری تاکید کرد: حرف از قهرمانی خیلی زود است, نه اینکه من بخواهم حرفم را عوض کنم ولی نگاه من به باشگاه یک نگاه فرآیندی است. الان فرآیندی را آغاز کرده ایم که رو به بهبود است. باید با تمام توان تلاش کنیم و 3-2 سال طول می کشد تا برنامه ها به خوبی پیش بروند.

وی درباره اینکه دوباره اسم او برای مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده است, خاطرنشان کرد: اینها شایعاتی است که دوباره می گویند آذری قرار است به استقلال برود اما این حرف ها صحت ندارد. نه از باشگاه استقلال و نه از وزارت ورزش تماسی با من گرفته نشده است. من در حال حاضر مدیرعامل فولاد هستم و به آن افتخار می کنم و تا آخرین نفسم برای فولاد و ارتقای سیستم مدیریتی این باشگاه کار می کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اقدامات اخیری که در این باشگاه صورت گرفت است, شرح داد: بنا شده هر 15 روز یک بار جلسه شورای مربیان باشگاه فولاد به ریاست جواد نکونام برگزار شود و در این جلسات تمام تیم های پایه گزارش های کاری و برنامه های خود را ارائه کنند و عملکرد هفته نیز بررسی خواهد شد. امروز نیز بازدیدی از مجموعه شهدای فولاد داشتیم و امیدوارم با حمایت هایی که از سوی کارخانه و شخص علی محمدی می شود اقدامات خوبی در زیرساخت ها انجام شود. اتفاق ویژه ای دیگری که رخ داد زمین ورزشگاه شهدای فولاد بذرپاشی مجدد شد تا برای فصل زمستان کیفیت زمین افزایش پیدا کند.

آذری خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان آسیب دیده رو به بهبود رفته و دست نکونام برای انتخاب مهره باز شده است. همچنین ویزا مهاجم برزیلی هم صادر شده و او قرار است در این هفته به اهواز بیاید و به تیم ملحق شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آذری: با چند برد نباید فکر کنیم فولاد قهرمان می شود، هنوز با روز های طلایی فاصله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: با چند برد نباید فکر کنیم فولاد قهرمان می شود، هنوز با روز های طلایی فاصله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید