افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان

به گزارش وبلاگ نفس، در ارتباط ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رییس جمهور و با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران به بهره برداری رسید.

افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان

به گزارش وبلاگ نفس کرمان؛مجموعه صنعتی میدکو در استان کرمان بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت کلسینه شده در ایران است که در زمینی به مساحت 12هکتار با فرمان رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

درآیین افتتاح مجتمع پخت آهک و دولومیت ممرادکو کرمان، مدیرعامل شرکت توسعه و نوسازی معادن خاورمیانه با اشاره به فراوری 4.1میلیون تن فراوری فولاد شرکت های زیرمجموعه میدکو تا سرانجام سال 1400 گفت: ضرورت تامین مواد اولیه این شرکت در مجموعه میدکو سبب احداث این پروژه شد.

الیاس ایران نژاد گفت: این طرح با آخرین تکنولوژی و سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی شامل سه کوره دوقلو عمودی با 800 هزار تن ظرفیت محسوب می گردد و محصول نهایی خروجی این پروژه 400 هزار تن در سال است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوسازی معادن خاورمیانه اضافه نمود:فراوری کارخانه آهک و دولومیت بنا به احتیاج بازار ایجاد شده و مجموعه آن در قالب یک کوره دولومیت و 2 کوره فراوری آهک فعالیت می نماید.

وی بیان داشت:بعلاوه علاوه بر فراوری با کیفیت این پروژه و پیشگیری از اتلاف منابع کمترین آلایندگی و بیشترین بهره وری را دارا است و با استفاده از توان فنی و اجرایی میدکو نسبت به احداث کارخانجات مربوطه اقدام کردیم و به یاری کارشناسان و متخصصان میدکو اقدام به راه اندازی این پروژه نموده ایم.

ایران نژاد اضافه نمود:این پروژه شرایط 300فرصت نو شغلی رادر منطقه کرمان فراهم کردیم و امیدواریم با حمایت از بخش خصوصی شاهد حمایت از این بخش در راستا شکوفایی کشورمان باشیم.

وی یادآور شد: این پروژه از شهریورماه سال 94 شروع شد و اکنون با همه ظرفیت و با توجه به احتیاج بازار فراوری می کنیم و فراوری بر اساس ظرفیت اسمی کارخانه است.

منبع: جام جم آنلاین

به "افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید