خلفان مبارک: بازی اول استرس داشتیم و رفته رفته بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ نفس، گلزن اماراتی ها در بازی برابر هند پیش بینی کرد امارات بتواند در ادامه رقابت ها با قدرت بیش تر و استرس کم تری بازی کند.

خلفان مبارک: بازی اول استرس داشتیم و رفته رفته بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ نفس و به نقل از الیوم، تیم ملی فوتبال امارات در دوره گذشته جام ملت های آسیا در بین چهار تیم نخست نهاده شد ولی در این دوره بازی ها را خوب آغاز نکرد و برابر بحرین به تساوی یک بر یک رسید و در بازی دوم هند را با دو گل شکست داد. در این دیدار 43 هزار تماشاگر در استادیوم حضور داشتند.

خلفان مبارک، گلزن اماراتی ها در بازی برابر هند گفت: خیلی خوب شد که توانستیم 3 امتیاز دیدار برابر هند را به دست بیاوریم. الان شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کردیم. من هم قبول دارم در بازی اول خوب آغاز نکردیم ولی در نظر بگیرید که در بازی اول دیدار افتتاحیه بود و بازیکنان اماراتی استرس زیادی داشتند و نتوانستند از موقعیت های خودمان به خوبی استفاده کنیم و خیلی از موقعیت های بازی را به آسانی از دست دادیم ولی در این دیدار خوشبختانه توانستیم به برد دست یابیم.

او در ادامه صحبت هایش گفت: ما رفته رفته در حال بهتر شدن هستیم و مطمئن هستم امارات در ادامه جام شرایط بهتری پیدا خواهد نمود. ما اول به دنبال قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست هستیم و در ادامه به حضور در مراحل پایانی جام فکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلفان مبارک: بازی اول استرس داشتیم و رفته رفته بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلفان مبارک: بازی اول استرس داشتیم و رفته رفته بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید