دست دلالان باید از بازار گاز مایع سیستان و بلوچستان قطع گردد

به گزارش وبلاگ نفس، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران استان بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل روبرو نشوند.

دست دلالان باید از بازار گاز مایع سیستان و بلوچستان قطع گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ نفس از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تامین گاز زمستان استان گفت: ضروری است تا بر نحوه تأمین سیلندر گاز مایع اقدام جدی صورت گیرد تا مردم با مشکل کمبود سیلندر گاز روبرو نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فرمانداران باید در زمینه توزیع نظارت نمایند چراکه بازوی اجرایی و نظارتی ما در زمستان پیش رو هستند لذا باید تمام کوشش خود را بکار گیرند. آگاهی بخشی نسبت به مخاطرات استفاده از سیلندر گاز مایع در خودرو به صورت جدی در دستور کار باشد چراکه در گذشته حوادث زیادی اتفاق افتاده که باید در این زمینه دقت لازم به عمل آید.

وی اضافه نمود: فرمانداران سیستان و بلوچستان بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل روبرو نشوند. سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی داشته باشند تا دست دلالان در بازار گاز مایع قطع گردد.

بیشتر بخوانید

جمعیت روستایی بهره مند از آب شرب سیستان و بلوچستان به بیش از یک میلیون نفر رسید

روایتی ناتمام از بحران آب در سیستان و بلوچستان / استانی با پایین ترین شاخص های آبرسانی در کشور + فیلم

بازگشایی مدارس در استان ها| آموزش حضوری خواسته معلمان و احتیاج دانش آموزان سیستان و بلوچستانی است + فیلم

مدرس خیابانی تاکید نمود: دستگاه های دست اندرکار در زمینه تأمین سوخت زمستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این فصل سرد مردم سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود سوخت روبرو نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت گاز تا به امروز اقدامات خوبی در زمینه لوله گذاری گاز شهری در سطح شهر زاهدان انجام داده و احتیاج است شهروندان با استفاده از تسهیلاتی که در اختیار آنان قرار می گیرد نسبت به گازکشی منازل اقدام نمایند. اقدامات لازم در زمینه واگذاری صندلی های سی ان جی در سیستان و بلوچستان باید به وسیله دستگاه های دست اندر کار انجام گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دست دلالان باید از بازار گاز مایع سیستان و بلوچستان قطع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست دلالان باید از بازار گاز مایع سیستان و بلوچستان قطع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید