شافعی: پرسپولیس را در شرایط بدی قرار داده اند تا تیم رقیب را قهرمان نمایند

به گزارش وبلاگ نفس، بازیکن پیشین قرمزپوشان معتقد است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس تقصیری ندارند چرا که شرایط را طوری رقم زده اند که رقیب سنتی آنها یعنی استقلال قهرمان گردد.

شافعی: پرسپولیس را در شرایط بدی قرار داده اند تا تیم رقیب را قهرمان نمایند

محمود شافعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نفس با اشاره به شکست یک بر صفر سرخپوشان مقابل فولاد و از دست دادن جام قهرمانی سوپرجام گفت: به نظرم نباید از یحیی گل محمدی خرده گرفت. این شرایطی است که ایجاد نموده و تیم را شرایط بدی قرار داده اند.

وی در خصوص اینکه چه کسی تیم را در این شرایط قرار داده؟ توضیح داد: آنهایی که مشکل مدیریتی و اقتصادی برای باشگاه ایجاد کردند. وقتی بازیکن دریافتی مناسب ندارد، نمی تواند روی فوتبال تمرکز کند. از نظر من تیم غیر از این حواشی که پیرامونش ایجاد شده بود، مشکل خاصی نداشت. هیچ تقصیری گردن کادرفنی و بازیکنان نیست.

بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به باز و بسته شدن پیاپی پنجره انتقالاتی پرسپولیس گفت: وقتی ثبات مدیریتی نباشد، این اتفاقات رخ می دهد و امکان برنامه ریزی از بین می رود. با عدم معرفی مدیرعامل و مسائل اقتصادی و پرونده های زیاد، پرسپولیس داشت از حالت تیمداری خارج می شد. همیشه با مسئله و معضل باز و بسته شدن پنجره مواجهه هستیم. در این چند وقت بازیکنان و مربیان وفاداری شان را نشان دادند و طرفداران هم حمایت لازم را از تیم داشتند، مشکل فقط مدیریتی بود.

شافعی با اشاره به تأیید حکم علیه گل گهر و دادن امتیاز به استقلال و دو تیم دیگر، از سوی استیناف اظهار داشت: فقط کم مانده جام را دودستی تقدیم تیم رقیب نمایند، انگار قرار نیست قهرمان داخل زمین تعیین گردد. کاملاً عیان است که شرایط را برای تیم رقیب مهیا می نمایند که سال جاری حتماً قهرمان گردد، در حالی که قهرمانی باید در زمین رقم بخورد، مثل 5 سالی که پرسپولیس تیم برتر ایران بود و در زمین امتیاز گرفت و به قهرمانی رسید. رقبا اگر توان مبارزه دارند مثل پرسپولیس در زمین مسابقه دنبال امتیاز باشند. صدور چنین رأیی در جهان سابقه ندارد که از یک تیم امتیاز کسر نمایند و به سه تیم دیگر امتیاز بدهند.

وی در خصوص مسائل اقتصادی پرسپولیس عنوان نمود: واقعاً سؤال این است که چرا برای آن تیم پول هست و برای پرسپولیس نیست؟

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا این تیم همچنان شانس رسیدن به قهرمانی را دارد؟ گفت: اگر تیم از حاشیه های مدیریتی خارج شده و باشگاه بتواند به تعهدات اقتصادی اش عمل کند، می گردد به قهرمانی ششم هم رسید، هرچند با این شرایطی که درست کردند سخت است. به عناوین مختلف سنگ اندازی می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شافعی: پرسپولیس را در شرایط بدی قرار داده اند تا تیم رقیب را قهرمان نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شافعی: پرسپولیس را در شرایط بدی قرار داده اند تا تیم رقیب را قهرمان نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید