شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت

به گزارش وبلاگ نفس، شرکت پست انگلیس موسوم به رویال میل تبادل محموله های پستی با ایران را از سر گرفته و ضمن ارسال همه بسته های پستی به جای مانده در انبار های این شرکت، محموله های پستی جدید را هم به ایران منتقل خواهد نمود.

شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت

به گزارش ، شرکت پست سلطنتی انگلیس موسوم به رویال میل اعلام نمود تبادل محموله های پستی با ایران را از سر گرفته است.

شرکت پست انگلیس اعلام نمود ضمن ارسال همه بسته های پستی به مقصد ایران که به علت لغو برنامه ارسال آن ها به ایران در انبار های این شرکت مانده بود، محموله های پستی جدید هم به ایران منتقل خواهند شد.

سفیر کشورمان در انگلستان نیز با اشاره به پیگیری های اجرا شده گفت: بر اساس گزارش های رسیده، در مرحله نخست محموله های پستی معطل مانده به مقصد کشورمان ارسال می گردد و به تدریج همه فعالیت های پستی طبق روال گذشته از سر گرفته خواهد شد.

شرکت پست انگلیس از 12 فروردین و در اقدامی تعجب برانگیز ارسال محموله های پستی به مقصد ایران را متوقف نموده بود.

شرکت سلطنتی پست انگلیس (رویال میل) در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام نموده بود با توجه به تحریم های اعمال شده از این پس قادر به انتقال محموله های پستی حتی نامه به مقصد ایران نیست.

شرکت پست انگلیس بدون شرح بیشتر در این باره و اینکه بر اساس کدام تحریم های جدید چنین تصمیمی گرفته است اعلام نموده بود این تصمیم را از اول آوریل سال جدید اجرایی و به همه شعب و ادارات خود اعلام نموده است.

شرکت پست انگلیس درباره بسته های ارسالی به مقصد ایران که طی روز های گذشته تحویل شعب و باجه های پستی شده بود مدعی شد: بسته های پستی را که در راستا انتقال هنوز در انگلیس است به نشانی فرستندگان آن بازخواهد گرداند.

حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در انگلیس با انتقاد شدید از اقدام شرکت پست انگلیس، استفاده از خدمات پست را از ابتدایی ترین خدمات مدنی و حقوق مردمی دانست و تاکید نمود: این حق نباید به هیچ بهانه ای محدود گردد و ما از همه امکانات برای لغو این اقدام غیرقانونی استفاده می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت پست انگلیس ارسال محموله به ایران را از سر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید