فیلم نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن در میهمانی مختلط کرونایی !

به گزارش وبلاگ نفس، خبرنگاران: ویدیو جنجالی رعایت نکردن پروتکل ها به وسیله نفیسه روشن و نیوشا ضیغمی بازیگران زن مشهور و توجیه عجیب آنها را ببینید.

فیلم نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن در میهمانی مختلط کرونایی !

نفیسه روشن بازیگری است که کم حاشیه ندارد. نفیسه روشن 2 برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن عاشق اتومبیلرانی است. به تازگی نفیسه روشن راهی کربلا شده است و این سفر واکنش های تندی را برای او به همراه داشت. نفیسه روشن و نیوشا ضیغمی دریک ویدیو پروتکل های بهداشتی را به مسخره گرفتند. به منتقدان سفر او به کربلا ببینید.

به گزارش وبلاگ نفس، نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن بازیگران زن مشهور وقتی در یک لایو تبلیغاتی و دورهمی در یک مطب حاضر می شوند مورد انتقاد فالوورهای خود قرار می گیرند که با خنده اقدام خود را توجیه می نمایند.

البته این اولین بار نیست که خانم روشن بر سر رعایت پروتکل ها حاشیه درست نموده. او بیشتر اوقات به مسافرت می رود و حتی در مواردی خطاب به منتقدان خود با ادبیات بسیار زشتی رفتار نموده است.

طلاق نفیسه روشن و حاشیه هایش

جنجال سازی نفیسه روشن با بستری شدن در بیمارستان شروع شد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه ای بود تا این که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن هواداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد. نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به جهان آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال نماینده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه ای بود تا این که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن هواداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "فیلم نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن در میهمانی مختلط کرونایی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن در میهمانی مختلط کرونایی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید