قیمت مصوب میوه شب عید در قزوین ، پرتقال 3800 و سیب 6 هزار تومان

به گزارش وبلاگ نفس، محمود محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار استان درباره قیمت میوه شب عید در استان اضافه نمود: پس از تشکیل چندین جلسه کمیته راهبری تأمین و توزیع میوه ایام پایانی سال استان با موضوع قیمت سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال 1397 و نوروز 1398 و آنالیز همه جوانب، قیمت مصوب توسط غرفه های منتخب برای توزیع از روز شنبه 25 اسفندماه اعلام شد.

قیمت مصوب میوه شب عید در قزوین ، پرتقال 3800 و سیب 6 هزار تومان

وی توضیح داد: بر همین اساس طبق تصمیم گرفته شده قیمت پرتقال در غرفه به ازای هر کیلوگرم با احتساب وزن سبد 3 هزار و 800 تومان، قیمت سیب در غرفه به ازای هر کیلوگرم با احتساب وزن سبد 6 هزار تومان عرضه خواهد شد.

محمودی گفت: غرفه هایی که میوه شب عید را توزیع می نمایند، با نصب بنرها و پلاکاردهای اختصاصی ذیل از سایر غرفه معین خواهند شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین سهمیه استان قزوین برای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال را بیش از 2 هزار تن سیب و پرتقال برآورد کرد و سال جاری میوه شب عید در 130 غرفه در سطح استان قزوین عرضه خواهد شد، که از این تعداد 46 غرفه در شهرستان قزوین پیش بینی شده است.

محمودی اضافه نمود: یک ناظر از دستگاه های نظارتی برکار غرفه ها و نحوه توزیع میوه آنها نظارت می نمایند تا از مسائل احتمالی در کار عرضه جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قیمت مصوب میوه شب عید در قزوین ، پرتقال 3800 و سیب 6 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب میوه شب عید در قزوین ، پرتقال 3800 و سیب 6 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید