مصرف روزانه گاز کل کشور در 24 ساعت گذشته چه میزان بود؟

به گزارش وبلاگ نفس، طبق آخرین اعلام مصرف روزانه گاز کل کشور در 24 ساعت گذشته به 707 میلیون مترمکعب رسیده است.

مصرف روزانه گاز کل کشور در 24 ساعت گذشته چه میزان بود؟

به گزارش گروه مالی وبلاگ نفس، سهم بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده از این مقدار، 481 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال 2.4 درصد افزایش یافته، مصرف صنایع عمده هم 121 میلیون مترمکعب و نیروگاه ها 105 میلیون مترمکعب بوده است.

محمدرضا جولایی - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز- در این باره گفت: در روز 25 آبان ماه، مقدار گاز تزریق شده به شبکه خطوط سراسری 761 میلیون مترمکعب بود که این مقدار نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش 5.3 درصدی نشان می دهد.

به گفته وی، در پی کاهش دمای هوا در برخی از استان های کشور مصرف گاز طبیعی به ویژه در بخش خانگی افزایش یافته است که استان های شمالی کشور شامل گلستان، مازندران و گیلان، همچنین استان های خراسان شمالی و آذربایجان غربی رکورددار مصرف گاز طبیعی در کشور هستند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با تأکید بر لزوم مصرف بهینه انرژی، گفت: تأمین گاز مشترکان در کشور پایدار است، اما رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی برای همه مصرف کنندگان لازم است.

مصرف روزانه گاز کشور دی ماه سال 98 به مرز 700 میلیون مترمکعب رسید که به نظر می رسد با این فرایند در زمستان سال جاری شاهد ثبت رقم هایی تازه در مصرف گاز طبیعی در کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصرف روزانه گاز کل کشور در 24 ساعت گذشته چه میزان بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف روزانه گاز کل کشور در 24 ساعت گذشته چه میزان بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید