استادیوم 15 هزار نفری ارومیه هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ نفس، مسعود سلطانی فر عصر شنبه در جریان سفر به آذربایجان غربی در بازدید از استادیوم 15 هزار نفری ارومیه گفت: استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه طبق وعده ای که به مردم این شهر و مسئولان دادیم شهریور سال جاری به بهره برداری می رسد.

استادیوم 15 هزار نفری ارومیه هفته دولت افتتاح می گردد

وی با اشاره به اهداف سفر خود به ارومیه بیان نمود: برای تماشای دیدار ایران مقابل لهستان این سفر اجرا شده و امیدواریم روند پیروزی های تیم ملی استمرار داشته باشد.

سلطانی فر با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی والیبال ایران گفت: ارومیه تا روز دوم مسابقات والیبال لیگ ملت ها به نحو احسن میزبانی نموده و توانسته انتظارات را برآورده کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز ارومیه چهره موفقی از میزبانی به نمایش گذاشته است گفت: تیم ملی ایران تا امروز جزو مدعیان لیگ ملت ها بوده و امیدوارم این روند در بازی های آینده ادامه یابد.

وی با اشاره به برنامه های سفر خود به ارومیه توضیح داد: تماشای والیبال ایران در جام ملت ها، کلنگ زنی خانه جودو و بازدید از طرح های نیمه کاره ورزشی از اهم برنامه های سفر یک روزه من به ارومیه است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز گفت: عملیات ساخت استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری از سال 1383 در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع شروع شده است و هم اکنون نیز با 86 درصد پیشرفت فیزیکی برای اتمام آن کوشش می گردد.

عبدالله چمن گلی با اشاره به اینکه 6 اکیپ با 70 نفر از عوامل اجرایی در این استادیوم مشغول فعالیت هستند، بیان نمود: این استادیوم یکی از مطالبه های اساسی ورزش دوستان شهر ارومیه و آذربایجان غربی است که با اتمام آن شاهد برگزاری مسابقات فوتبال کشوری در آن خواهیم بود.

عملیات ساخت استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری از سال 1383 در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع شروع شده است و قرار بود با استفاده از اعتبارات طرح های مهر ماندگار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای لیگ ملت های والیبال به آذربایجان غربی سفر نموده است و ساعت 18:30 امروز با حضور در سالن 6 هزار نفری غدیر بازی ایران و لهستان را تماشا می نماید.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می گردد و در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استادیوم 15 هزار نفری ارومیه هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم 15 هزار نفری ارومیه هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید