کره جنوبی و امارات توافق دفاعی امضا کردند

به گزارش وبلاگ نفس، ایسنا نوشت: درجریان سفر رئیس جمهور کره جنوبی به امارات، دو طرف معامله ای را برای فروش موشک های زمین به هوای کره جنوبی به ابوظبی امضا کردند.

کره جنوبی و امارات توافق دفاعی امضا کردند

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای اعلام نمود: مون جائه این، رئیس جمهور این کشور مذاکراتی را با محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات برگزار کرد.

مون و نخست وزیر امارات طی مذاکرات درباره راه های توسعه همکاری در زمینه زیرساخت و کوشش ها برای تغییرات آب و هوا و فضا و کوشش های کره برای میزبانی از نمایشگاه اکسپوی 2030 صحبت کردند.

مون در همایش تجاری در دبی شرکت و تأکید کرد که کره جنوبی فرایند همکاری با امارات در تکنولوژی های اصلی دوست محیط زیست را سرعت می بخشد.

در این راستا محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس امارات و حاکم دبی گفت: روابط 41 ساله امارات و کره جنوبی درحال پیشرفت است و امارات مهم ترین شریک سئول در منطقه است.

وی گفت: امارات بزرگترین شریک تجاری کره جنوبی در منطقه است. ما برای شراکت استراتژیک مالی و فراگیر با این کشور کوشش می کنیم.

دو طرف در این ملاقات معامله ای را برای فروش موشک های زمین به هوای فراوری سئول به ابوظبی امضا کردند که ارزش این معامله به 3.5 میلیارد دلار می رسد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "کره جنوبی و امارات توافق دفاعی امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی و امارات توافق دفاعی امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید