برگزاری پیروز امتحانات خاتمه سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی

به گزارش وبلاگ نفس، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از سرانجام پیروز برگزاری امتحانات این واحد دانشگاهی به صورت مجازی خبر داد.

برگزاری پیروز امتحانات خاتمه سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی

زهرا حیدران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ نفس در دولت آباد، با اشاره به برگزاری پیروز امتحانات سرانجام ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد اظهار کرد: که امتحانات سرانجام نیمسال دوم سال تحصیلی سال 99-98 این دانشگاه به صورت مجازی و از روز شنبه 24 خرداد 99 آغاز شد و تلاش ویژه ای صورت گرفت تا تمام دانشجویان در فضایی امن و به دور از هرگونه استرس و نگرانی امتحانات خود را با پیروزیت به سرانجام برسانند.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و کاهش اضطراب دانشجویان و حل مسائل احتمالی، دو شماره تلفن همراه به عنوان پشتیبان سامانه به دانشجویان ارائه شد تا در صورت نیاز بتوانند با تماس با این شماره ها مشکل خود را برطرف کنند. درصورتی که دانشجویی به کامپیوتر، تبلت و یا موبایل هوشمند و همچنین اینترنت دسترسی نداشت، می توانست با مراجعه به دانشگاه در محیط امن و با رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از امکانات و اینترنت دانشگاه در آزمون مجازی خود شرکت کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ادامه داد: به منظور تسهیل و کاهش نگرانی دانشجویان در برگزاری امتحانات مجازی، کلیپ های آموزشی در سامانه آموزش مجازی و همچنین پیام رسان های دانشگاه در فضای مجازی بارگذاری شد تا برطرف کننده ابهامات دانشجویان در این زمینه باشد. یک آزمون نمونه نیز قرار داده شد تا دانشجویان با انجام این آزمون با فرایند انجام امتحان آشنایی کامل پیدا کنند.

حیدران اضافه کرد: سؤالات امتحانی توسط اداره امتحانات واحد در نهایت دقت و در فضایی امن در سامانه مجازی بارگذاری می شد. تمام امتحانات پس از چهار هفته در نهایت صحت و سلامت و در بستر مناسب و امن فضای مجازی به طور صد درصد برگزار گشت.

وی توضیح داد: با تلاش های بی وقفه همکارانم در این دانشگاه و دیگر واحدهای استان، امتحانات برخی از 17 واحد دانشگاهی استان در بستر و زیرساخت های واحد دولت آباد هنوز در حال برگزاری است و تا آخر هفته جاری به سرانجام خواهد رسید.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برگزاری پیروز امتحانات خاتمه سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پیروز امتحانات خاتمه سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید