تبدیل آپارتمان به باغ و مزرعه با ابداع جوانه های ارگانیک

به گزارش وبلاگ نفس به نقل از نیواطلس، شرکت سل وان در ابتکار عملی تازه جوانه ها و ریزاندام هایی را ابداع نموده که می توانند در محیط های محدود آپارتمانی بدون مشکل رشد نمایند. تنوع ظاهری و فیزیکی این جوانه ها به افراد امکان می دهد تا زیبایی و رنگارنگی یک باغ یا مزرعه واقعی را به آشپزخانه و محیط کوچک منازل خود بیاورند و انواع سبزیجات و مواد گیاهی را در خانه کشت نمایند.

تبدیل آپارتمان به باغ و مزرعه با ابداع جوانه های ارگانیک

جوانه های مذکور در طبقه های کشویی یک کمد کوچک کاشته می شوند پس از رشد رنگ و بو و ظاهر متفاوتی به خود می گیرند و می توان آنها را منتقل کرد.

همراه با این کشوهای حاوی جوانه یک دستورالعمل تغذیه ای برای پرورش آنها نیز عرضه می گردد و می توان از یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز برای کنترل جوانه ها و آنالیز مرتب شیوه رشد آنها استفاده کرد.

در کشوهای مذکور یک مخزن آب، مجموعه ای از سینی های مملو از مواد تغذیه ای مناسب و مقداری بذر نیز وجود دارد و سیستم آبیاری مناسبی برای گردش آب در درون جوانه ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، سیستم روشنایی ال ای دی برای تأمین نور، حسگرهای کنترل گر شرایط و سیستم تهویه داخلی نیز برای کل این مجموعه در نظر گرفته شده است.

می توان از طبقه بالایی این کشوها برای کاشت محصولاتی مانند ترنج، یونجه، شاهی، خردل و کلم بروکلی استفاده کرد که به میزان بیشتری به نور آفتاب احتیاج دارند. طبقه میانی برای کاشت گندم سیاه، جو دوسر، نخود، عدس و لوبیا مناسب بوده و در طبقه پایینی هم برنج، لوبیای سفید یا انواع خوردنی های مورد استفاده در آجیل کاشته می شوند.

وزن کل این مجموعه 6 کیلوگرم بوده و برای استفاده از آن به 30 وات برق و 3 لیتر آب در شبانه روز احتیاج است. قیمت این محصول که در سال 2020 به بازار می آید 399 یورو است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تبدیل آپارتمان به باغ و مزرعه با ابداع جوانه های ارگانیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل آپارتمان به باغ و مزرعه با ابداع جوانه های ارگانیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید