زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشرفته است

به گزارش وبلاگ نفس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به توسعه زیرساخت های آموزش مجازی در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت کلاس و وبینار دانشگاه در حدی است که می تواند تمام کلاس های درسی را پوشش دهد و آموزش مجازی به 2 شکل همزمان و غیرهمزمان ارائه گردد.

زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشرفته است

دکتر رضا اسدی با اشاره به اینکه در امسال تمام دانشجویان همزمان با محتوای درسی می توانند از ظرفیت کلاس های آنلاین و وبینار دانشگاه بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: با اقدامات و حمایت های اجرا شده، ساختار شبکه دانشگاه ارتقا یافته و پهنای باند برای سرورهای آموزش مجازی به 400 مگا پیک بر ثانیه رسیده و بدون احتیاج به سرورهای دانشگاه سیستم آموزش مجازی دانشگاه راهنمایی می گردد.

وی توضیح داد: بعلاوه فیلم های آموزشی و برنامه های آموزشی بسیار مفصلی در وب سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاه به نشانی elearning.mums.ac.ir درج شده و تمام مراحل برای دانشجویان و اساتید اعم از فراوری محتوا انواع سامانه ها و نرم افزارهای لازم و کار با وبینار در آن آموزش داده شده است.

مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در ابتدای سال تحصیلی به محض اعلام ورود دانشجویان تازه برای کلیه دانشجویان وبینارهای آموزشی برگزار می گردد، اظهار کرد: در این وبینارها محتوای آموزشی به دانشجویان ارائه خواهد شد و به صورت تعاملی شیوه استفاده از یادگیری الکترونیک و استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آموزش داده می گردد.

به گزارش وبدا دکتر اسدی بیان نمود: در نهایت تمام درس های دانشجویان در سامانه بارگذاری شده و منتظر اعلام اسامی دانشجویان هستیم که دانشجویان تازه را هم در سامانه اضافه کنیم تا بدون تاخیر دانشجویان بتوانند برنامه آموزشی خود را شروع کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید