سلامتی و پزشکی

اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید؟

در اینجا لیلی دوون (Lilly Devon)، توسعه دهنده و مشاور مستقل صنعت بازی که روی بازی های Transformers Universe ،The Outsider ،Heavenly Sword و غیره کار نموده است، شرح می دهد که اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید.

30 بهمن 1402

برترین رنگ برای واحد اداری (از این 5 رنگ بهره ببرید)

آیا میدانید برترین رنگ برای واحد اداری چیست ؟ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ رنگ ها آثار روانشناسی دارند ؟ اصلا کدام رنگ برترین گزینه است و چگونه باید از میان آنها انتخاب مناسب تری داشته باشیم؟ ما در این جا به شما قرار است مسیری از انتخاب برترین رنگ برای...

16 بهمن 1402

از خواص بی نظیر این آجیل برای بچه ها چه می دانید؟

خواص بادام هندی برای بچه ها بسیار زیاد است. به همین علت بیشتر والدین با خرید بادام هندی انرژی روزانه بچه ها خود را افزایش می دهند.

26 شهریور 1402

شکار یک ماهی عجیب با دندان های شبیه انسان، عکس

وقتی یک ماهی با دندان هایی عجیب که به دندان های انسان می ماند به دام می افتد، تبدیل به سوژه ای داغ برای شبکه های اجتماعی می گردد.

31 تیر 1402

دمای بحرانی برای انسان چند درجه است؟

ایسنا نوشت: دانشمندان دریافته اند که یک دمای بالای بحرانی(UCT) بین 40 تا 50 درجه سانتی گراد برای انسان وجود دارد که فراتر از آن، مصرف انرژی متابولیک افزایش می یابد. این پژوهش نه تنها چگونگی واکنش بدن انسان به دمای بالا را روشن می نماید، بلکه پیامدهایی برای...

20 تیر 1402

2 ماده خطرناک در لوازم آرایشی

افراد هنگام خرید لوازم آرایشی حتما روی محصولات را بخوانند تا متوجه شوند که آن محصول مجاز است یا نیست و بعلاوه آیا به مواد تشکیل دهنده آنها حساسیت دارند یا خیر.

2 خرداد 1402

چگونه یک آدم قد کوتاه به یکی از بلند قامت ترین انسان های روی زمین تبدیل شد؟ ، ماجرای باور نکردنی مردی که به یکباره قدش دراز شد

یک سال گذشت و آدام 19 ساله شده بود، او دوباره برای پیوستن به ارتش کوشش کرد و این بار وقتی قدش را مقدار گرفتند به یک متر و 43 سانتی متر می رسید، در هر دو بار، مقدار قد آدام برای پیوستن به ارتش بسیار کوتاه بود و او نتوانست وارد ارتش گردد.

23 اردیبهشت 1402

8 شاخص سلامت قلب که موجب افزایش طول عمر می شود

تحقیقات تازه نشان می دهد افرادی که به شدت به مجموعه ای از معیار های سلامت قلب و عروق پایبند هستند، ممکن است نزدیک به یک دهه بیشتر از افرادی که رعایت نمی کنند، عمر کنند.

24 فروردین 1402

خبری خوش؛ تشخیص زودهنگام طیف وسیعی از بیماری ها همانند سرطان

با توجه به اینکه یافته های نو نشان می دهند که بسیاری از بیماری ها تا زمان پیشرفت بیماری نشانگان آزمایشگاهی قابل توجهی ندارند و هرچند یافته های آزمایشگاهی یاری موثری در آنالیز سلامت بیماران محسوب می شوند ولی یافتن مارکرهایی که بیماری را در همان اوایل...

14 اسفند 1401

بازسازی اداری، از طراحی داخلی تا اجرای دکوراسیون!

بازسازی اداری یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهای شرکت بازسازی است زیرا امروزه مدیران به فضا و محل کار خود و کارمندان بیشتر اهمیت می دهند.

11 اسفند 1401

هر فردی روزانه چند ساعت خواب احتیاج دارد؟

اگر ضرورت یک خواب کافی و راهکار نجات از کمبود خواب مزمن را بدانید، در نهایت می توانید به یک برنامه خواب منظم و سالم برسید.

2 اسفند 1401

تمام زنان باید این 7 کار را انجام دهد

برخی از زنان بسیار قوی هستند و هیچکس نمی تواند آن ها را شکست دهد. به راستی این زنان چه ویژگی هایی دارند؟

1 بهمن 1401

معروف ترین هتل های پرتغال و لذت اقامتی آسوده

از قصر های مربوط به قرن 17 در لیسبون که به هتل های کوچک تبدیل شدند گرفته تا ویلاهای سفیدرنگ آزور، هتل هایی وجود دارند که تجربه ای فراموش نشدنی از معروف ترین هتل های پرتغال برای شما فراهم می نمایند. غربی ترین کشور قاره اروپا هیچگاه از این چنین شهرتی در گردشگری...

17 دی 1401

برترین رستوران های آلانیا ، شکم گردی در ترکیه را تجربه کنید!

ترکیه مقصد بسیاری از ایرانی های عزیز و جهانگردان سراسر جهان است در بین شهر های بزرگ و مهم ترکیه از نظر جهانگرد پذیر بودن شهر آلانیا جزو یکی از شهر های با اهمیت از نظر صنعت جهانگرد و جهانگردی می باشد . مطمنا یکی از مهم ترین مسائل و دقدقه هایی که همه ما برای...

15 دی 1401

شیوه صحیح خوردن قرص ، خوردن قرص بدون آب چه بلایی سرتان می آورد؟

به گفته پزشکان خوردن قرص بدون آب خطرات زیادی دارد و حتما توصیه می گردد که با آب خورده گردد؛ در غیر این صورت باعث بیماری زخم مری و بیماری های خطرناک دیگری می گردد.

13 دی 1401

دستگاه هوشمندی که بیش فعالی بچه ها را تشخیص می دهد ، جایگزینی ایده آل برای دارودرمانی

سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای اولین بار نوعی دستگاه هوشمند را با هدف تشخیص و درمان بیش فعالی بچه ها به تایید رساند.

27 آذر 1401

ده راه برای مقابله با سرماخوردگی

در حالی که هیچ راه اثبات شده ای برای خلاص شدن از شر سرماخوردگی وجود ندارد، اما تعدادی از درمان های خانگی وجود دارند که به شما یاری می نمایند تا علائم را مدیریت نموده و احساس بهتری داشته باشید.

19 آذر 1401

اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، فیلمی با اقتباس از بازی Sifu به نویسندگی درک کولستاد (Derek Kolstad)، خالق جان ویک، در دست ساخت است.

16 آذر 1401

5 نکته که قبل از خرید ترازوی وزن کشی باید به آن توجه کنید

امروزه ترازوهای موجود در خانه ها چیزی بیش از وزن را نشان می دهند و با امکانات قابل توجه و هوشمندی همراه شده اند. درواقع بیشترین چیزی که وزن انسان را رقم می زند اندازه چربی موجود در بدن است که با وجود ترازوی وزن کشی هوشمند می توان شاخص توده بدنی یا همان...

11 آذر 1401

3200 سال پیش هم مرخصی می گرفتند!

در جهان باستان شناسی و موزه های مملو از شگفتی، همواره اثری وجود دارد که مخاطبان امروزی را متعجب می کند. یکی از مطرح ترین موزه های جهان، خانه کتیبه ای باستانی است که نام کارگرانی که حدود 3200 سال پیش در مصر باستان از محل کار خود مرخصی می گرفتند، را ثبت کرده...

1 آذر 1401
تعداد: (336)