سری گلکسی S23 شاید زودتر از انتظار عرضه گردد

به گزارش وبلاگ نفس، طبق گفته یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری ظاهرا سامسونگ می خواهد گوشی های سری گلکسی S23 را زودتر از انتظار راهی بازار کند.

سری گلکسی S23 شاید زودتر از انتظار عرضه گردد

طبق خبرهای اخیر، سامسونگ میخواهد در نخستین روزهای ماه فوریه سال 2023 از گوشی های سری گلکسی S23 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کند. در رابطه با تاریخ رونمایی این گوشی ها خبرهای زیادی منتشر شده اما در کمتر خبری از زمان عرضه آن ها به بازار صحبت شده که به تازگی دو افشاگر به آن اشاره نموده اند. یکی از این افشاگران، Ice Universe است؛ افشاگری که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات سامسونگ دارد و بیشتر صحبت هایش هم درست از آب در می آیند.

طبق گفته های این افشاگر و بعلاوه یک فرد دیگر که با نام کاربری AhmedQwaider888 در توییتر فعالیت می نماید، ظاهرا فقط شش هفته تا رونمایی از نمایندگان تازه سامسونگ به بازار زمان به جای مانده است. طبق گفته این افراد، ظاهرا سامسونگ می خواهد در نخستین روز فوریه یعنی 12 بهمن از گوشی های تازه خود رونمایی کند. اگرچه در این حالت هم سامسونگ نخستین شرکتی نیست که گوشی هایش را با اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار می نماید اما یکی از اولین ها محسوب می گردد.

البته سامسونگ می خواهد گوشی های مورد انتظار خود را به نمونه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز کند و این یعنی گوشی های سری گلکسی S23 در حالت عادی از تمام پرچم دارهای مجهز به این تراشه قدرتمندتر خواهند بود. حال باید دید آیا در پایداری هم می توانند عملکرد خوبی داشته باشند یا مثل نسل قبل ضعیف ظاهر می شوند.

در رابطه با تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی S23 هم باید بگوییم اگر سامسونگ این گوشی ها را در نخستین روز فوریه رونمایی کند، طبق برنامه ای که دو سال است طبق آن پیش می رود، باید حدودا 16 روز بعد آن ها را راهی بازار کند. اتفاقی که برای سری گلکسی S21 و S22 هم شاهد بودیم. اگر این اتفاق بیفتد، سری گلکسی S23 باید حوالی روز 17 فوریه (28 بهمن) راهی بازار شوند که تقریبا 10 روز زودتر از زمان عرضه نسل S22 به بازار است.

سامسونگ به احتمال زیاد در رویداد پیش رو علاوه بر گوشی های یادشده از یک سری محصولات سخت افزاری دیگر هم رونمایی خواهد نمود که از جمله این موارد می توان به جانشین گلکسی بادز 2، لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل 13 اینتل، رایزن 7000 شرکت AMD و گرافیک RTX 4050 انویدیا اشاره نمود که ماه گذشته هم اطلاعاتی در رابطه با آن ها منتشر شد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری گلکسی S23 شاید زودتر از انتظار عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S23 شاید زودتر از انتظار عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید