پنل پشتی آیفون 14 و 14 پلاس راحت تر از نسل های قبلی جدا می گردد

به گزارش وبلاگ نفس، بر اساس گزارش سایت های TechCrunch و CNET، پنل پشتی گوشی های آیفون 14 و 14 پلاس راحت تر از نسل های قبلی جدا می گردد و بنابراین تعمیر آن ها راحت تر شده است. باید خاطرنشان کنیم برای تعمیر سری آیفون 12 و 13، این گوشی ها باید از سمت نمایشگر باز شوند. این یعنی باز کردن این گوشی ها به هیچ عنوان کار راحتی نیست.

پنل پشتی آیفون 14 و 14 پلاس راحت تر از نسل های قبلی جدا می گردد

به طور معین بعد از آیفون 4s، تعمیر مدل های مختلف آیفون با چالش های زیادی همراه بوده و به نظر می رسد بعد از اعتراضات فراوان، اپل تصمیم گرفته تعمیر جدیدترین مدل های آیفون را کمی راحت تر کند. البته بر اساس کالبدشکافی های انجام شده، به نظر می رسد امکان باز کردن این گوشی ها به وسیله نمایشگر همچنان وجود دارد. در گزارش ها به ساده تر شدن فرایند باز کردن پنل پشتی مدل های پرو آیفون 14 اشاره ای نشده و بنابراین ظاهرا این معینه محدود به مدل های استاندارد است.

در آمریکا، اپل استورها برای تعویض پنل پشتی شکسته شده آیفون 14 و 14 پلاس به ترتیب 169 و 199 دلار دریافت می نمایند. اگر کاربران مشترک سرویس AppleCare+ باشند، هزینه تعویض پنل پشتی هر دو گوشی به 29 دلار کاهش پیدا می نماید. طی روزهای آینده با انجام کالبدشکافی های مختلف، از دیگر جزییات مربوط به تعمیر این گوشی ها خبردار خواهیم شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "پنل پشتی آیفون 14 و 14 پلاس راحت تر از نسل های قبلی جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل پشتی آیفون 14 و 14 پلاس راحت تر از نسل های قبلی جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید