استارتاپ

برترین رنگ برای واحد اداری (از این 5 رنگ بهره ببرید)

آیا میدانید برترین رنگ برای واحد اداری چیست ؟ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ رنگ ها آثار روانشناسی دارند ؟ اصلا کدام رنگ برترین گزینه است و چگونه باید از میان آنها انتخاب مناسب تری داشته باشیم؟ ما در این جا به شما قرار است مسیری از انتخاب برترین رنگ برای...

16 بهمن 1402

مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری اولین بار در اسپانیا برگزار می گردد

اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی مشترک استان باسک اسپانیا و سازمان جهانی گردشگری برگزار می گردد.

27 فروردین 1401

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در کرمانشاه ، رفع نیازهای صنایع از طریق توانمندی های دانشگاهی

دانشگاه صنعتی کرمانشاه اخیرا با امضاء تفاهم نامه همکاری با یکی از کارگزاران علم و فناوری مستقر در این استان، بخشی از فعالیت های خود در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه را برون سپاری کرده است.

23 تیر 1400

آیا ثبت شرکت در بحبوحه کرونا مناسب است؟

یک سوال اساسی که این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است این است که: آیا اساسا داشتن شخصیت حقوقی و یا ثبت شرکت در بحبوحه کرونا کار عقلانی و صحیحی است؟ شما چه فکر می کنید؟ آیا همه همین فکر را دارند؟

21 شهریور 1399

پتک کرونا بر سر نمایشگاه های فناوری کشور، ویروسی که به جان برگزاری نمایشگاه ها افتاد

شیوع کرونا باعث تعطیل شدن و به تأخیر افتادن بسیاری از رویدادها و نمایشگاه های بین المللی و ملی در سراسر جهان شده است. در این گزارش نگاهی به احتمال برگزاری نمایشگاه های علمی و فناوری کشور در سایه این ویروس سریع الانتقال می اندازیم.

21 مرداد 1399

پیشگامان اقتصاد دیجیتال گردهم می آیند

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی می خواهد ضمن تعامل با شرکت های بزرگ و پیشگامان اقتصاد الکترونیکی از تجارب آن ها برای شناخت درست و هدفمند نیاز های این حوزه کمک کند.

1 اردیبهشت 1399

استارت آپ ها سلامت دیجیتال در کشور را توسعه می دهند

هوشمندسازی ارائه خدمات نظام سلامت یکی از راه های پوشش کمبود های خدمات سلامت در دنیا بوده و کمک می کند تا دسترسی مردم به خدمات نظام سلامت افزایش یافته و هزینه ها کم شود.

7 فروردین 1399

جهرمی: به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قرار دریافت نامش در فهرست تحریم های آمریکا روز جمعه نوشت: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.

21 دی 1398

مدیریت فرآیند استخدام در آدیلار

استارتاپ آدیلار توسط هاتف زمانی، امین رضا جوان شیر و حمید شریعتی می خواهد فرآیند استخدام را برای شرکت ها تسهیل کند. هاتف زمانی متولد 71 در شهر تبریز است و لیسانس و ارشد مهندسی صنایع گرایش بهینه سازی سیستم ها از دانشگاه شریف دارد. امین رضا جوان شیر نیز...

4 دی 1398

توئیت ظریف پس از بازدید از دستاوردهای کارآفرینان جوان

وزیر امور خارجه کشورمان پس از بازدید از دستاوردهای کارآفرینان نوآور و جوان توئیتی را منتشر کرد.

14 آذر 1398

حضور متفاوت منطقه ویژه مالی پیغام در نمایشگاه الکامپ

سال جاری منطقه ویژه مالی پیغام با رویکرد حمایت از صنایع نو آفرین در حوزه IT و ICT و ظرفیت سازی برای حضور استارت آپ ها و یاری به کسب و کارهای نوپا حضوری متفاوت را در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ دارد .

29 مرداد 1398

هوش مصنوعی چگونه در حال تغییر صنعت آموزش است؟

مجله دیجی کالا - یوسف اسفندیاری: صنعت آموزش معمولا به آرامی تغییر می نماید. به عنوان مثال، شکل و شمایل کلاس های درس در چند قرن اخیر تغییر چندانی نداشته است. با این وجود، وقتی که پای تکنولوژی در میان باشد، آموزگاران با اشتیاق زیادی به بهره گیری از روش های...

14 مرداد 1398

فعالیت بیش از 1400 شرکت در پارک فناوری پردیس، آمار فروش و صادرات

به گزارش خبرنگاران، اکبر قنبرپور دبیر هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2019 در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه اینوتکس در سال 84 فضایی را برای رشد شرکت ها، استارت آپ ها، سرمایه گذاران و غیره برگزار کرد که اکنون دوره هشتم آن شروع به کار نموده...

9 مرداد 1398

برخورداری 50 درصد روستاهای کرمان از اینترنت نسل چهارم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: همه شهرهای استان کرمان و بیش از 50 درصد روستاهای استان کرمان از اینترنت نسل چهارم برخوردارند.

31 تیر 1398

با این عینک، پیامک های خود را روی لنز ببینید

یک استارتاپ کانادایی عینک هوشمندی فراوری نموده که می تواند پیغام های اعلان را روی لنز خود به نمایش بگذارد.

12 اسفند 1397

رونمایی از سند حمایت از کسب و کارهای نوپای دیجیتال سلامت

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: سند حمایت از کسب وکارهای نوپای دیجیتال به منظور حمایت از این کسب وکارها، در جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت رونمایی می گردد.

30 بهمن 1397