تئاتر

کارنامه هنری هوتن صبور، از شب بیرون تا دیدار خصوصی

هوتن صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که اهل صداپیشگی است، آثار متعددی دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

29 مهر 1401

جان هیوستون؛ کارگردانی که برای پدر و دخترش هم اسکار گرفت

امروز 28 آگوست، سالروز درگذشت تنها کارگردان تاریخ سینماست که پدرش و دخترش به خاطر بازی در فیلم های او برنده جایزه اسکار شده اند؛ جان هیوستون. کودکی راحتی نداشت؛ پدرش والتر هیوستون یک بازیگر نمایش بود و مادرش هم در مقاطع مختلف، سردبیر چند نشریه ورزشی...

8 شهریور 1401

درگذشت شهلا ناظریان، صدای ماندگار دوبله ایران

شهلا ناظریان صداهای ماندگار دوبله ایران و همسر مرحوم حسین عرفانی (دیگر دوبلور فقید ایرانی) شامگاه یکشنبه (چهارم اردیبهشت ماه) براثر سکته قلبی درگذشت.

30 تیر 1401

چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت

ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه را برعهده خواهد داشت.

6 خرداد 1401

شکل گیری دانشکده مهندسی و دانشگاه فردوسی مشهد

خبرنگاران/خراسان رضوی برای دنبال کردن پیشینه دانشگاه در ایران باید به گذشته های دور تاریخ ایران نظر کنیم. در پژوهش های امروزی، از مرکز علمی-آموزشی جندی شاپور به اسم اولین دانشگاه در ایران، با اسم دانشگاه جندی شاپور یاد می شود که تأسیس آن به دوره ساسانیان...

9 شهریور 1400

قانون جذب برای ازدواج پیروز و داشتن رابطه عاشقانه

قانون جذب برای ازدواج می گوید با امید و شادی، رهایی از وابستگی، تجسم زندگی عاشقانه و تکرار عبارات تاکیدی می توانید به ازدواج عاشقانه برسید.

13 آذر 1399

بی حاشیه ترین بازیگر سینما چه کسی است؟

پارسا پیروزفر را به عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی می شناسند و شاید از نقطه های جذاب این بازیگر همین باشد. بازیگری که برخلاف بسیاری از بازیگران خوب می داند نباید در خصوص هر موضوعی اظهارنظر کند.

9 مرداد 1399

محمدرضا عیوضی: گفتند پول بده تا صدایت از تلویزیون پخش شود!

وب سایت خبرآنلاین: محمدرضا عیوضی، خواننده باسابقه با اشاره به آن چه در زمینه ترانه در موسیقی پاپ می گذرد، می گوید، عواملی در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی و مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما حضور دارند که عملکردشان، خراب کردن فرهنگ جامعه است.

23 بهمن 1398

شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه

آشنایی با شهر چشمه در ترکیه | Çeşme City in Turkeyترکیه جز کشورهایی است که برای تمامی سلیقه ها و سنین های مختلف می تواند گزینه خوبی برای سفر به شمار بیاید. این کشور جذاب سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید و با توجه به امکانات و شرایط مناسبی که برای...

13 تیر 1398

هفته تئاتر ایران در مسکو برگزار می گردد

مسکو - خبرنگاران - مسئول بخش همکاری های بین المللی کنسرواتوری مسکو اعلام نمود که هفته تئاتر ایران در مسکو از 29 ماه مارس (9 فروردین ماه سال آینده) در مسکو شروع می گردد.

2 تیر 1398