عرب: بازیکنان دغدغه اقتصادی ندارند، مشکل بلیت فروشی حل می گردد

به گزارش وبلاگ نفس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف سه، چهار روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنیم.

عرب: بازیکنان دغدغه اقتصادی ندارند، مشکل بلیت فروشی حل می گردد

به گزارش وبلاگ نفس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت درباره این بازی و عملکرد داور مسابقه گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. مسائل داوری هم فنی است و من هم هیچ گاه درباره اش صحبت نمی کنم.

او درباره تمدید قرارداد بشار رسن نیز بیان نمود: قرارداد بشار دو ساله تمدید شده و او با قدرت به کارش ادامه می دهد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره مصاف با پاختاکور ازبکستان مطرح کرد: شرایط تیم برای این بازی خوب است و منسجم تر هم می گردد. بحث بلیت فروشی برای این بازی نیز نیازمند راهکاری است تا طرفداران به عنوان صاحبان اصلی باشگاه در آرامش کامل باشند و از طرفی هم باشگاه درآمدزایی خودش را داشته باشد. کارت هواداری که صادر گردد خیلی از مسائل حل خواهد شد.

عرب در پاسخ به پرسشی درباره مطالبات بازیکنان شرح داد: بازیکنان دغدغه اقتصادی ندارند و در سه چهار روز آینده هم چند درصد از قراردادشان را پرداخت می کنیم.

او درباره اینکه گفته می گردد قرار است تاریخ بازی با نساجی به 5 فروردین تغییر کند، گفت: جلسه ای با آقایان بهاروند و فتاحی داشتیم و آن ها گفتند به زودی درباره این موضوع تصمیم گیری می نمایند اما هنوز چیزی به ما اعلام نکرده اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه هم به وبلاگ نفس گفت: از روابط عمومی وزارت ورزش بپرسید. آن ها دقیق تر پاسخ می دهند.

عرب همچنین درباره تفاوت برند لباس بیرانوند با لباس تیم توضیح داد: لباس بیرانوند متفاوت نیست. در هر حال همه بازیکنان باید لباس اسپانسر را بپوشند. اگر هم تفاوتی وجود دارد باید تغییر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عرب: بازیکنان دغدغه اقتصادی ندارند، مشکل بلیت فروشی حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: بازیکنان دغدغه اقتصادی ندارند، مشکل بلیت فروشی حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید